- Generalnie, w większości są już wykonane nawierzchnie bitumiczne dolnych warstw. Oczywiście pracy jest jeszcze dużo, zanim dotrzemy do górnych warstw nawierzchni, ale pracujemy w możliwie optymalnym tempie. Niestety, przeszkadza nam w tym pogoda, zwłaszcza w tych najtrudniejszych miejscach, czyli w okolicy obiektu mostowego. Po każdym deszczu budowa jest zalana i trzeba sobie jakoś z tym radzić. Natomiast jeżeli pogoda pozwoli, to w miesiącach letnich uporamy się z przepustem tak zwanym P4 i wówczas będziemy w stanie połączyć nawierzchnię bitumiczną dolnymi warstwami cały odcinek i rozpocząć roboty wykończeniowe. Kapryśna, pogoda, deszcze wichury to nie tylko połamane drzewa, ale i spływające po takich ulewach skarpy. Termin zakończenia budowy całej obwodnicy zmienił się i termin zakończenia tej inwestycji będzie oficjalnie przedłużony. Nie tylko z uwagi na pogodę, ale i pewne niezależne od nas procedury. Jeżeli uda nam się wszystko pogodzić, to chcielibyśmy z końcem tego roku oddać tę inwestycję. Natomiast formalnie termin jej zakończenia będzie przedłużony do końca maja 2022 roku – mówi Przemysław Pypeć, prezes zarządu firmy Trakt, która wraz z Przedsiębiorstwem Robót Inżynieryjnych FART. Budowa obwodnicy zaczęła się 4 maja 2020 roku.
Powrót reprezentacji z Walii. Okęcie i kibice
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?